بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

عملکرد خوب تیم هاشمی‌نژاد در لیگ شنا| به سوی نهمین قهرمانی

  • کد خبر: ۹۸۴۰۴
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
عملکرد خوب تیم هاشمی‌نژاد در لیگ شنا| به سوی نهمین قهرمانی
تیم شنای شهید هاشمی نژاد مشهد مرحله دوم لیگ برتر را با قدرت پشت سر گذاشت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مرحله دوم هجدهمین دوره مسابقات شنای باشگاه‌های کشور با تداوم صدرنشینی تیم شهید هاشمی نژاد مشهد به پایان رسید. در پایان این مرحله از رقابت‌ها که با عنوان جام خلیج فارس ضمن تمکین از شیوه نامه‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، به میزبانی استخر قهرمانی آزادی تهران برگزار شد، تیم شهید هاشمی نژاد مشهد همچون مرحله نخست به صدرنشینی اش تداوم بخشید و با کسب مجموع ۲هزارو۲۸۴ امتیاز در صدر جدول رده بندی باقی ماند.

تیم‌های اریس اصفهان و نفت تهران نیز به ترتیب با ۲هزارو۱۴۰ و ۲ هزارو۷۲ امتیاز در رده‌های بعدی قرار گرفتند. اریس اصفهان، باشگاه امیرمرشد البرز، باشگاه مقاومت، سپاه نبی اکرم کرمانشاه، کوثر و اطهر آذربایجان، کیان شنای گلستان، نفت امیدیه، نفت تهران و شهید هاشمی نژاد خراسان رضوی تیم‌های حاضر در هجدهمین دوره لیگ شنای باشگاه‌های کشور هستند. طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات، این رقابت‌ها در سه مرحله برنامه ریزی شده است و مرحله سوم و پایانی این مسابقات ۱۲ و ۱۳اسفند۱۴۰۰برگزار می‌شود.

۲۲ عنوان برای ۲۵ رشته

رقابت‌های شنای لیگ برتر امسال در ۲۵ رشته و در سه مرحله برگزار می‌شود. مسابقاتی که ۹ تیم در آن حاضرند و در پایان مرحله دوم خراسان رضوی همچنان صدرنشین است. تیم شهید هاشمی نژاد مشهد در مرحله دوم توانست در ۲۲ رشته از ۲۵ رشته مسابقات صاحب یکی از عناوین اول تا سوم شود. مشهدی‌ها یازده مقام اولی، سه مقام دومی و هشت مقام سومی در این مرحله به خود اختصاص دادند تا نشان دهند مقتدرانه و بی حرف وحدیث در رأس جدول ایستاده اند. نماینده مشهد فقط در سه رشته ۵۰ متر پروانه، ۱۰۰ متر پروانه و ۴ در ۱۰۰ متر آزاد تیمی نتوانست اول تا سوم شود.

رکورد شیرین «سام»

مقام‌های اول، دوم و سوم خراسان در این دوره از مسابقات هرکدام شیرینی خاصی داشت؛ از درخشش سینا غلامپور بگیرید تا رکوردشکنی ابوالفضل سام. سام، شناگر مستعد و آینده دار خراسانی، در این مسابقات توانست در ماده ۱۰۰ متر کرال پشت با ثبت رکورد ۵۸ ثانیه و ۲۸ صدم ثانیه رکورد رده سنی پانزده تا هفده سال را بشکند. رکورد قبلی این ماده سال ۱۳۹۷ در اختیار امیرمحمد عزیزی مقدم بود که این مسافت را در ۵۸ ثانیه و ۸۵ صدم ثانیه شنا کرده بود.

همه امتیازات تیم شهر مشهد

ابوالفضل سام از تیم مشهد، در این دوره از رقابت‌ها در ماده ۵۰ متر کرال پشت بر سکوی سوم ایستاد. در ۲۰۰ متر پروانه هم مهدی فریدمهر اول شد. سایر عناوین ورزشکاران خراسانی تیم مشهد در این مسابقات عبارت است از: اولی سینا غلامپور در ۱۰۰ متر آزاد، دومی میلاد میرشاهی در ۲۰۰ متر قورباغه، اولی و سومی محمد مهمان نواز و امیرعلی سلامتی در ۴۰۰ متر آزاد، اولی تیمی در ۴ در ۱۰۰ متر مختلط با حضور ابوالفضل سام، معراج توروه، مهدی فریدمهر و سینا غلامپور، اولی و سومی ابوالفضل سام و مازیار بکیان در ۲۰۰ متر کرال پشت، اولی سینا غلامپور در ۱۰۰ متر آزاد، سومی معراج توروه در ۵۰ متر قورباغه، اولی و دومی محمد مهمان نواز و سیدپوریا جعفری در ۸۰۰ متر آزاد، اولی و سومی میلاد میرشاهی و سیدپوریا جعفری در ۴۰۰ متر مختلط انفرادی، سومی امیرعلی سلامتی در ماده ۲۰۰ متر آزاد، دومی ابوالفضل سام در ۱۰۰ متر کرال پشت، سومی میلاد میرشاهی در ۱۰۰ متر قورباغه، اولی تیمی در ۴ در ۲۰۰ متر آزاد، اولی میلاد میرشاهی در ۲۰۰ متر مختلط انفرادی و سرانجام اولی و سومی سیدپوریا جعفری و محمد مهمان نواز در ماده ۱۵۰۰ متر آزاد.

خراسان در مسیر جاودانگی

تیم شهید هاشمی نژاد مشهد درحالی در پایان مرحله دوم رقابت‌های لیگ برتر صدرنشین ماند که در صورت قهرمانی در این مسابقات می‌تواند رکوردی جاودان از خودش به جا بگذارد. مشهدی‌ها در هشت دوره قبلی این مسابقات قهرمان مطلق بودند و حالا در صورت حفظ صدرنشینی در دور سوم می‌توانند نهمین قهرمانی پیاپی شان را جشن بگیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->